FANDOM

2lto5ra

Grupa mechazordów walcząca o klienta.

Mechazord - określenie osoby w polskim slangu Role Play odgrywającej postać mechanika, przy czym aktor odgrywający rolę nie do końca jest zapoznany z technikami poprawnej gry. Gracz taki popełnia zazwyczaj podstawowe błędy, łamiąc regulamin. W dużej ilości przypadków osoba taka nie jest świadoma swojej ułomności. Jeśli dodatkowo mamy do czynienia z noobem dojść może do łamania zasad ortografii, przyzwoitości, etyki.

Niejednokrotnie na różnych serwerach można spotkać podgrupę mechazordów, którzy doskonale znają się na rzeczy, lecz postanawiają psuć innym zabawę dokonując aktu deathmatchu czy innych niezgodnych z ogólnymi zasadami Role Play zachowań. Są to po prostu trolle, które czerpią ze swych czynów satysfakcję, frajdę, zabawę.

HistoriaEdit

Niedługo po zmianie lokalizacji rozgrywki serwera H-RP z Fort Carson na San Fierro (rok 2009) praca mechanika samochodowego stała się pracą dorywczą. Oznaczało to, że każdy, bez jakiegokolwiek podania lub zbadania poziomu gry mógł zarabiać na tankowaniu i reperowaniu aut w obszarze stacji benzynowej. W mgnieniu oka na stacjach zagęściło się. Jednak prawdziwa plaga miała miejsce po przenosinach do Los Santos. Wtedy został po raz pierwszy użyty termin mechazord i występuje on do dziś, tak samo jak gracze, określani jego mianem.

CechyEdit

Pytając kogoś obeznanego z teraźniejszejszą sceną Role Play lub niedaleką jej przeszłością o profil mechazorda na pewno wymieni dwie pozycje, które najbardziej kojarzą się z tym rodzajem gracza:

  • charakterystyczny ubiór (skin o ID 50),
  • "pomuc?" - czyli wyraz mówiący wszystko; co prawda nie jest używany już nagminnie wśród mechazordów, lecz poprzez swój błąd językowy i bardzo skróconą formę pytającą idealnie wprawia się w ramy sylwetki tej nieszczęsnej grupy internetowego społeczeństwa.

Mechazord to w dużej części gracz nowy, a co za tym idzie niezbyt bogaty, który przesiaduje godzinami na stacji, by dorobić się do upragnionego skutera, auta lub innego środka transportu (tu: rower). Z ów powodów osoba taka jest nachalna - bardzo zależy jej na obsłużeniu jak największej ilości klientów. Nie dziwi więc już nikogo przykry obrazek kilku ludków w szarym, roboczym uniformie stojących przy jednym aucie, błagających, by to ich wybrano do napełnienia baku paliwem. Często dochodzi do sytuacji "kto pierwszy, ten lepszy", stąd pewnie wziął się sławny wyraz nadmieniony kilka linijek wyżej.