FANDOM

Majkel, właściwie Majkel Majkelowski (ur. 12 grudnia 1912 roku we Włocławku) - największy mistrz ciętej riposty nieprzerwanie od 2010 roku. Przez jego docinki życie odebrało sobie już 12 osób - 8 osobników płci żenskiej (6 z nich to byli podszywający się faceci) oraz 4 osobników płci męskiej. Uważa się za boga seksu, jednakże jego największym wyczynem jest sześciokrotna masturbacja. Jest fanem Jakuba Dębskiego i Tori Black.

Życie prywatneEdit

O Majkelu tak naprawdę nikt nic nie wie. Podobno wychowywał się z wilkami w lasach tybetańskich gór, gdzie poznał Guru Siedmiu Kukurydzy, który wskazał mu życiową ścieżkę i nauczył techniki masturbacji. Z nieoficjalnych informacji mieszka we Włocławku i kibicuje Manchesterowi United. Według danych RPCBOS na ujawnienie prawdziwych informacji o Majkelu czeka 500 jego wrogów i ofiar z H-RP.

Majkel potrafi przez godzinę kłócić się z Mickulem o to, kto ma więcej centrów handlowych w swoim regionie oraz kto lepiej przybierze w słowa definicję masturbacji. Patrząc na ich wspólne konwersacje można odnieść wrażenie, że siebie nienawidzą, co jest najprawdziwszą prawdą.

Kariera RolePlayEdit

Nigdy nie otrzymał statusu GameMastera na H-RP mimo, że najbardziej na niego zasługiwał. Posiadał również status administratora na .devGaming.

Majkel jest twórcą najpopularniejszej sklejki, tak zwanej Sklejki Majkela.

Niektórzy o MajkeluEdit

  • Niektórzy twierdzą, że jego genitalia są do góry nogami i potrafiłby rozwiązać zagadkę Kodu Da Vinci w mniej niż 43 sekundy.
  • Niektórzy twierdzą, że jego głos słyszą tylko koty i ma dwa ustawienia kolan.
  • Niektórzy twierdzą, że jego lewe oko to jądro i że to on wynalazł koło.
  • Niektórzy twierdzą, że jego pierwsze imię to The, a gdyby zaproszono go na Wyspę Miłości, zrobiłby dziecko wszystkim, wliczając nawet kamerzystę.
  • Niektórzy twierdzą, że w bardzo upalne dni zrzuca swoją skórę jak węże. To najprawdopodobniej przez jego alergię na Holendrów.
  • Niektórzy twierdzą, że odmówił udziału w programie Jestem gwiazdą, bo jest gwiazdą.

Złote cytatyEdit

bum, cyk, bum bum cyk.

Majkel o masturbacji